האם הדבר נורמלי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. בת 30 +1 ווסת אחרונה היתה ב-24-6,אנחנו מנסים להרות שאלתי היא כזאת:היום בבוקר קמתי עם בחילות נוראיות שלא עזבו אותי כל היום האם יכול להיות שהדבר מצביע על הריון?ואם כן אז איך כבר בשלב כל כך מוקדם הופיעו בחילות? תודה מראש
Did you mean 24/7? It is better not to speculate. It may be so OR not. Not all women have the same pregnancy symptoms andmost of this symptoms are not exclusive to pregnancy. The best thing to do is a blood test after your menstrual period (machzor) is late. Good Luck!