עליה במשקל-שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! מה העליה במשקל שנחשבת תקינה? אני בסוף של שבוע ה16 ועליתי מתחילת הריון 3 קילו. האם זה הרבה או בסדר? תודה
שלום שירלי ! עלייה תקינה במשקל, לאורך כל ההריון, היא כ-10 עד 12 ק"ג. (נשים שמנות יוסיפו פחות, נשים רזות - יותר). בצורה כללית מחלקים את העלייה הממוצעת במשקל כך : עד שבוע 10 - ללא שינוי (לפעמים אפילו יש ירידה) משבוע 10 עד שבוע 20 - 3 ק"ג משבוע 20 עד שבוע 30 - 6 ק"ג משבוע 30 עד שבוע 40 - 3 ק"ג סה"כ - 12 ק"ג. אבל כמובן שזו רק אינדיקציה כללית, ולא מתאימה לכל אשה ולכל הריון במדוייק, וכדי לדעת מה מצבך צריך להתחשב בנתונים האישיים שלך. המשך הריון קל ובריא !