בדיקת HCG
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, המחזור האחרון שלי היה ב- 25/6 לפני יומיים עשיתי בדיקת הריון ויצא לי : HCG-B Qualitative (B) 44 והיום בבוקר עשיתי בדיקה ויצא לי : HCG-B Qualitative (B) 179 האם זה תקין ? ובאיזה שלב נמצא ההריון?
שלום חלי ! אני לא רופאה, אבל ממה שאני מבינה - מדובר בהריון צעיר, ועלייה יפה ותקינה של הבטא, תשובות מצויינות. תנסי להקליק משמאל על צילום המקלדת, ותמצאי ברשימה טבלה עם ערכי הבטא לפי השבועות, וגם דפי מעקב אינטראקטיביים - תוכלי לחשב בדיוק את גיל ההריון שלך. הריון קל ומוצלח !
עשיתי בדיקת דם לגילוי הריון והרופאה אמרה שהתשובה 71% מראה לא פה ולא פה. ועלי לחזור על הבדיקה בשבוע הבא. יש לי איחור של 10 ימים. מי יכול להסביר לי.