דיאט קולה והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לא מזמן שמעתי מפי אחת מחברותי כי שתיית משקה דיאטטי כל שהוא מסכן את העובר בתחילת ההריון ובמהלכו ואף גורם לנזקים מפני שבמשקה הדיאטטי מצוי חומר אשר מסכן את העובר או ההריון האם יש בסיס לשמועה הזו? תודה
שלום דנה ! בדיאט קולה יש קפאין - שמומלץ לא לצרוך בכמות גדולה (יותר מ-3 כוסות) ביום. לגבי ממתיקים, הדיעות חלוקות. אין שום מידע מוכח על נזקים, אבל עד שלא יוכח ההיפך - ממליצים לא לצרוך כמויות גדולות. BETTER SAFE THEN SORRY...