מתי אכן יש צורך לפנות לרופא?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל, ולכל מאן דבעי, האם לאחר חצי שנה שאנחנו מנסים להכנס להריון [תוך שמירה על "היום הנכון" לכך, עם כל הבדיקות הדרושות] יש צורך לפנות לרופא. יש לנו ילדה בת חמש, אותה הרינו ללא קושי [כעבור 2-3 חודשים לאחר שהפסקתי עם גלולות]. האם יתכן שישנה השפעה רעה לגלולות למניעת הריון בהקשר זה? תודה רבה מראש.
שלום טלילה ! מקובל לחכות שנה של נסיונות טבעיים לפני פנייה לטיפולי פוריות. מצד שני, אם אתם כבר לא צעירים, ובמיוחד אם חשים שיש בעייה (בהשוואה להריון הראשון) בהחלט אפשר לקצר את ההמתנה ולפנות כבר עכשיו לרופא. יכולות להיות המון סיבות לעיכוב, אחרי בדיקות של הרופא תהיו הרבה יותר חכמים, חבל לעסוק כרגע בניחושים. מקווה שתזכו במהרה להריון !