שבוע 30 להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני נמצאת בשבוע 30 להריון. בשקיפות אופית ראשונה ולארחר מכן מצאו כי לעובר יש עגן כליות מורחב.ביעוץ גנטי אמרו שאין סיבה לדאגה , אבל בכל מקרה צריכים מעקב. בנוסף לאחר העמסת סוכר ארוכה מצאו כי הסוכר קצת ( באמת קצת) גבוה מהנורמה ואני נמצאת בהריון סיכון גבוה. אני אשה מאוד גדולה( לא שמנה אלא גדולה) וגם בעלי מאוד גדול. האם יש סיכוי שכל בהעיות נובעות מהסיבה זו?
שלום איריס ! יכול להיות שיש קשר, אבל רק רופא יתן חוות דעת מקצועית. נסי לברר עם הרופא שלך, או להפנות את השאלות לפורומים שבהם עונים רופאים. בהצלחה !