חוקן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מהו חוקן? וכיצד מבצעים אותו? אודה על קבלת כמה שיותר פרטים.
שלום נטלי, בבקשה הסבר של ד"ר גדעוני, לגבי חוקן לפני לידה - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/9/xPG/891/xFT/207228/xFP/207234 יש את האפשרות שהאשה תעשה זאת בעצמה, וכמובן גם את האפשרות שהמיילדת תעשה זאת. בכל אופן, זה לא כואב, זו פעולה פשוטה. אהובה
עוד משהו, חוקן מומלץ על ידי הרופאים, אבל בדרך כלל לא חובה. היתרון : זה עוזר להרגשה קלה, נינוחה ונוחה גם מבחינה היגיינית. אהובה