בדיקת אולטרה סאונד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל, שלום, אני ממש בתחילת הריון (שבוע 4 פלוס כמה ימים) מתי צריך / כדאי / אפשר לעשות אולטרה סאונד ולוודא שההריון תקין ושמדובר בעובר אחד (אני לא רוצה תאומים...) תודה
לנועה, ראשית, מזל טוב!!! בדיקת אולטראסאונד ראשונה מתבצעת בשבוע הששי או השביעי לבדיקת דופק אצל העובר. ענבר
שלום נועה ! כמו שכתבה לך ענבר, בשבוע 7 (או לפעמים אפילו 8) ניתן לראות את דופק העובר, ולדעת בוודאות אם מדובר באחד או יותר. אם הבדיקה מתבצעת בשבוע מוקדם יותר, משבוע 5 ניתן לראות שק הריון - לוודא שהשק בתוך הרחם, ולראות אם יש שק הריון אחד או יותר, אבל אם מדובר בתאומים זהים שחולקים אותו שק הריון - רק הבדיקה בשבוע 8 תתן תשובה וודאית. הריון קל ומוצלח !