דימום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני 7 שבועות אחרי הפלה. הבטא שלי עומדת על 16,והיום התחילו לי דימומים, או יותר נכון הפרשות אדומות ,ומעטות לסרוגין(סליחה על התיאור)מלוות בכאבי בטן הדומים לכאבי מחזור. האם יכול להיות שזה מחזור,או יותר סביר שזה דימום שמצריך בירור? האם יכולה להיות וסת בזמן שהבטא עוד לא התאפסה? תודה
שלום אריאל ! אין כאן רופא שיוכל לענות לך, ודימום עם כאבים תמיד כדאי לאבחן ע"י בדיקה, ולא ברשת. כדאי שתגשי לרופא המטפל שלך, שיתן לך תשובה מוסמכת ומדוייקת. בהצלחה !