"פריחה" בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בהריון בחודש חמישי ולפני כ3 ימים הופיע לי מעין פריחה בחלק הפנימי של החזה - זה מעין פצעונים לא מוגלטים אדומים ומגרדים עד מאוד - אני לא הייתי אלרגיל מעולם לדבר וגם לא חש שינוי מבחינתמאכלים/ סבונים/אבקות כביסה כך שלדעתי זה לא הכיון - השאלה היא האם יש לזה קשר להריון ומדוע זה רק בחזה ???
שלום שיר1, אני לא רופאה. מצאתי מידע על בעיות בעור בהריון , - http://www.emama.co.il/pregnant/index.asp?id=51&cat=1 אני מאמינה שגם רופא, לא יוכל לאבחן ולטפל בבעיה , בלי לראות אותך. בכל אופן , באינטרנט, אולי תנסי להיעזר בפורום אלרגיה ואסטמה - http://nana.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/25 וגם בפורומים האחרים של הריון ולידה שבהם עונים רופאים - http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2307-14008,00.html http://www.starmed.co.il/Forum/50 ממה שקראתי גם במקומות אחרים, חשוב שרופא יראה, ויחליט אם ואיך לטפל בכך, מכיון שחשוב למנוע זיהום מישני של העור כתוצאה מהגירוד. תרגישי טוב, אהובה