סקר חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 27, בצעתי סקר חלבון עוברי, AFP 0.92 HCG 3.23 Estradiol 0.69 הסיכוי המחושב הוא 1:107 אני מאוד מודאגת.....
שלום עידית ! בוודאי היפנו אותך ליועץ גנטי. ישקלו יחד איתך את הבדיקות הקודמות שביצעת, יבדקו אם החישוב לפי גיל ההריון אכן מדוייק, ואם יהיה צורך - יפנו אותך לבדיקת מי שפיר. אני לא יודעת מה יעודד אותך יותר - אבל ראשית, את זכאית לבדיקת מי שפיר ללא תשלום, ושנית - בדיקת חלבון עוברי מדייקת רק ב-70% בערך, זאת אומרת שיש סיכוי של 30% בערך שהתוצאה בכלל לא מצביעה על עובר פגוע. המשמעות של 1:107 היא שמתוך 107 נשים עם תוצאה כמו שלך - 106 נשים ילדו ילד בריא לחלוטין. בעצם זה סיכוי של 99% שהכל בסדר, ואחרי בדיקת מי שפיר תדעי תשובה ודאית. נקווה איתך לתוצאות טובות, ובהצלחה !
תודה!