בדיקת סוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בדיקת סוכר אחרי שעה לא טובה , מה זה אומר? מה השלב הבא?
מאיה שלום, בבקשה מידע לגבי בדיקת העמסת סוכר בהריון - http://www.infomed.co.il/questions/q_011404_1.htm http://www.midwives.co.il/Articles/Article.asp?ArticleID=235&CategoryID=29 זה מידע כללי בלבד, ולא בא להחליף את היעוץ ואת ההוראות שתקבלי מהרופא המטפל. הריון קל ובריא, אהובה
אנסה שוב - http://www.midwives.co.il/Articles/Article.asp?ArticleID=235&CategoryID=29
אהובה, תודה רבה מאיה.