דחוף - טקרניה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשתי בשבוע 13. אתמול היינו באולטראסאונד והרופא מצא שיש לעובר ACRANIA ויש צורך לבצע הפלה. האם כדאי לבקש חוו"ד שניה? האם יש טעם להמשיך בהריון?
שלום מרק ! בוודאי שחשוב לקבל לפחות עוד חוות דעת אחת נוספת לפני החלטה כזו ! אבל לצערי, כאן אין מי שיתן תשובה מוסמכת. נסה בפורומים של אוטראסאונד : http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/255 http://www.starmed.co.il/Forum/25 http://www.starmed.co.il/Forum/54 מקווה שתקבלו תשובות שיבהירו את המצב ויעזרו לכם להחליט. בהצלחה !