תוצאות בדיקות טרימסטר 1 בהריון-שבוע 8+
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום- קיבלתי תוצאה מאוד מדאיגה ומפחידה בוירולוגיה/סרולוגיה בבדיקות טרימסטר 1 בהריון, כאמור שבוע 8+ רשום CMV IGG-215.2 וCMV IGM-חיובי חלש. מה זה? נא תשובתכם הדחופה ביותר, שכן אני מאוד מודאגת. בנוסף רשום RUBELLA-59- זה לא נוגדני אדמת?- וזה נשמע לא כל כך טוב. שכן בעבר כבר קיבלתי זריקה לאחר לידה. תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום איריס ! נתחיל מהסוף - את התשובות צריך לבקש מרופא, אולי תנסי בפורום הזה: http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/312 רק לגבי אדמת אני יכולה להרגיע - רמת הנוגדנים צריכה להיות מעל 30, לכן 59 זו תוצאה טובה. בהצלחה !