שבוע 9 כאבי בטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי כאבי בטן רוב היום הכאבים נחלשים לאחר אוכל מה יכולה להיות הסיבה? דניאל
שלום דניאל ! בתחילת ההריון יש כאבים בבטן התחתונה, מההתמתחות של הרחם הדגל. אם הכאבים שאת חשה קשורים לאוכל, ולא מתמקדים רק בבטן התחתונה - יכול להיות שמציק לך משהו שקשור לקיבה או למעיים, ולאו דווקא להריון. לפעמים בגלל הבחילות קשה לאכול בצורה נורמלית, אולי זו הסיבה לכאבי הבטן, ולהיחלשות שלהם אחרי אוכל. אבל כמו בכל מקרה של כאבים - הכי בטוח להתייעץ עם רופא בשר ודם ולא לסמוך על תשובות ברשת. בהצלחה !