ממצא מדאיג באולטרה סאונד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול הייתי באולטרסאונד ראשון ( שבוע+7 ) וניצפה עובר עם דופק מתאים לגיל ההריון ... אבל ... נצפה גם עוד משהו - לפי דברי הרופא : בתוך שק ההריון נצפה ממצא אקוגני בגודל 26X14 ניראה שיוצא מקיר קידמי של הרחם עם אזור היפואקוגני בצד ימין שלו בגודל 7X5 מ"מ ( שרירן ? ) דרוש מעקב אחרי הממימצא , לא ניצפתה זרימת דם בממימצא . מה זה אומר ?
בוקר טוב איילת, כדאי שתפני אל שאלתך למומחה לאולטראסאונד, ד"ר ינון חזן, כאן- http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/255 או לשני הפורומים ל-us באתר www.starmed.co.il ועד שאחד הרופאים יענה לך, תיכנסי לפורום אולטראסאונד של ד"ר חזן, תריצי בחיפוש בפורום שם, לפי - אקוגני - ותמצאי המון הודעות מהעבר. הריון קל ונעים, אהובה