יורודיסני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל שלום, קודם כל תודה על התשובות המרגיעות שאת נותנת, דבר שני , עוד מס' ימים אני אמורה לנסוע לחו"ל בטיול מאורגן - לידע כללי אני בת 22 בשבוע 15+2 בין אתרי המסלול ישנו יורודיסני השאלה שלי היא האם מותר לעלות על המתקנים שם או שמא יש הגבלה כזאת או אחרת, שאלתי את הרופא שלי אבל התשובה שלו הייתה כולכך לא חד משמעית שאני מפנה אותה אליך ( הוא אמר שאפשר אבל למה לקחת סיכונים ) אולי את יכולה לומר משהו לגבי זה?
שלום לי ! למרות שאני לא רופאה, הייתי עונה בדיוק באותן מילים : למה לקחת סיכון מיותר ? אני בטוחה שיש עוד אפשרויות בילוי רבות שלא כרוכות בשום סיכון פוטנציאלי... צליל.