דימום בתחילת ההריון - דחוף !!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון 4 (2 לידות ), מחזור אחרון 30/6 כלומר תחילת שבוע 5, בבדיקת רופא הוא עדיין לא ראה שק הריון , יומיים לפני האיחור במחזור הביתא היתה 217. יש לי הפרשיות דמיות במהלך השבוע האחרון, בבדיקת הרופא נאמר שהדימום מצואר הרחם. היום החל דימום קצת חזק יותר, האם כל הסימנים הנ"ל מראים שההריון אינו תקין ? אודם לך על תשובתך בהקדם.
שלום רינת ! אני לא רופאה, ואין תחליף במצבים כמו שלך לבדיקה ע"י רופא בשר ודם. יש שני דברים שניתן לעשות : לחזור על בדיקת הבטא ולראות אם יש עלייה תקינה, או פשוט להמתין. אם ההריון אינו תקין - אין שום דרך להחזיק אותו, והוא פשוט יסתיים מעצמו. אם ההריון תקין, והדימום הוא מצוואר הרחם או מהשתרשות ההריון - בעוד שבוע יוכלו כבר לראות שק הריון, ולראות ערכי בטא יפים. אני בטוחה שההמתנה הזו לא קלה, אבל נראה לי שאין כרגע דרך אחרת... תעדכני כשתדעי מה קורה, ושיהיה בהצלחה !