ירידה בתחושה בבטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הנני לאחר ניתוח קיסרי לידה ראשונה מזה כחודש טחצי , ועדיין חשה ירידה במחושה בבטן התחתונה מעין רדימות , האם זה נורמלי? או עלי להיבדק
שלום נטלי ! יש לי שתי תשובות, אחת טובה ואחת פחות : התחושה הזו נורמלית, וזה טוב, אבל היא לא חולפת - וזה פחות טוב. ההסבר פשוט - בניתוח נחתכים גם העצבים, והצלקת לא מחברת את הקצוות בחזרה. רובם נשארים מנותקים, והאזור שמתחת לצלקת נשאר חסר תחושה או עם תחושה של "אזור רדום". הנסיון שלי מסתכם בכמעט 4 שנים לאחר ניתוח קיסרי, בהן התחושה לא חזרה, ולדברי הרופא שנבדקתי אצלו היא גם לא אמורה לחזור. ומזל טוב על הלידה, זה הכי חשוב בסופו של דבר !