מתי רואים בטן??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל שלום, אני בשבוע 15 ואין לי בטן בכלל להיפך אני יותר רזה ממה שהייתי לפני ההריון ובעבודה שלי כל הזמן תמהים על כך שאני כבר חודש רביעי ולא רואים כלום ( על פי הנשים שלהן שהיו בהריון ולפי העובדת האחרונה שהייתה לפני והייתה בהריון..) בכל מקרה הייתי לפני שבוע בבדיקת אולטראסאונד וגינלי ונאמר לי שהכל תקין והעובר מתאים בגודלו והתפתחותו לשבוע שבו אני נמצאת, ככה שלסיכומו של עניין השאלה שלי היא מתי מתחילים לראות שאישה בהריון? זה אינדיבדואלי לכל אחת או שיש חודש מסויים ובכלל??
שלום לי ! צורת הבטן היא אכן עניין שונה מאשה אחת לשניה. יש מי שהבטן "יוצאת" אצלה עוד בשליש הראשון, ויש מי שמגיעה אפילו לאמצע ההריון עם בטן שבקושי מסגירה את ההריון. כל עוד העובר מתפתח כראוי, ואת מקפידה על תזונה בריאה (לא דיאטות) - זה בסדר גמור. הריון קל ובריא !