קרישה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר. נכבד 2 עוברים ברחם ,האחד הפסיק להתפתח והשני הגיע ל-31 שבועות . אז הופיע דימום לידני יותר מוסת.בבדיקה לאחר כשעה בחדר מיון ,העובר ללא דופק. זמן יציאת עובר, זמן יציאת שליה זהה. בבדיקה אין סיבה לתוצאה. בבדיקת הדם לאם :ספירת דם ותפקודי קרישה תקינים.בדיקה שגרתית המבוצעת במחלקה. לאחר 7 חודשים בוצעה בדיקה המטולגית לקרישה,להלן תוצאות: protein c-140 proteins free antigen-87 factor v leidem-normal prothrombin mutaion-normal anti thrombin iii-65.2 תנגודת לפרוטאין c משופעל-2.35 תוצאות אלרגיה: anti cardiolipin [igg gpl -/ml] :3.8 [normal <10 anti cardiolipin [igm mpl-u/ml ] :7.1[ elevated>7 שאלות: האם היה צורך לטפל ב-כרטייה בשל העובר שלא התפתח? האם תוצאות הבדיקה תקינות?
שלום לך ! אני מצטערת לשמוע על מה שעברת, מקווה שלא תדעי יותר צער כזה. בפורום כאן אין רופאים - נסי להפנות את השאלה לפורומים אחרים : http://www.health-pages.co.il/forum/viewforum.php?f=42&sid=77192aa72bdcdb13cf07e87660fb6e7f http://www.starmed.co.il/Forum/50 http://forums.nana.co.il/Forum/?ForumID=2146http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2307-14008,00.html בהצלחה !