הנקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ילדתי לפני חודשיים וחצי ואני מניקה בלבד. רציתי לדעת האם העובדה שאני מעשנת 1-2 סיגריות ביום משפיעה על התינוקת ומזיקה לבריאותה? בנוסף רציתי לשאול מה הדרך הטובה ביותר לגמול את התינוקת מהנקה? בתודה מראש, נעמה.
שלום נעמה ! את השאלות כדאי לך להפנות גם לאלן שיין, בפורום הנקה. הסיגריות בוודאי אינן מוסיפות בריאות לך או לבתך, אבל חלב אם - אפילו אם מעשנת - הוא עדיין המזון הטוב ביותר שאת יכולה לתת לבתך. גמילה, בכל גיל, צריכה להתבצע בהדרגה. אם אין לך סיבה מיוחדת לגמול בגיל צעיר כל כך, כדאי לחכות עד שהתינוקת תגדל קצת יותר ותוכל להחליף חלק מההנקה בארוחות מוצקים. בהצלחה !