עוד שאלה: איסוף דם טבורי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מישהי שמעה על זה? ביצעה את התהליך? טיפים? המלצות?
שלום, אין לי טיפים, גם לא המלצות. יש רק מידע מהרשת , שממנו אני מבינה שיש חילוקי דיעות בנושא. http://www.obgyn-wolfson.org.il/Content/Articles/WolfsonArticles.asp?Article=776 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2953383,00.html החברה שעוסקת בכך נקראת :קריו-סל ישראל. אהובה
שלום רויטלי ! נסי את הקישור הזה : http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/9/xPG/881/xFT/491674/xFP/492015 בהצלחה !