סטייה בשבועות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקת US נמצא 6W+4D , אך לפי חישוב מחזור זה 7W+2D בבדיקה זו נמצא דופק זו סטייה סבירה? והאם החישוב של השבועות ישתנה מעכשיו? יש השפעה על מועד בדיקת שקיפות עורפית וסקירה מוקדמת? דניאל
דניאלי, פני לפורום אולטראסאונד , ד"ר ינון חזן, באתר כאן.
שלום דניאל ! סטייה של כמה ימים היא מקובלת והגיונית, ומעידה כנראה על ביוץ מאוחר קצת יותר מהמחושב. במצב כזה לא משנים את חישוב השבועות של ההריון, אבל אם מתקבלות תוצאות גבוליות בבדיקה מסויימת - משקללים אותן גם בהתאם לגיל המחושב. הריון קל ובריא !