בטא 225 והפרשות חומות שבוע לא ברור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי מאוד רוצה לדעת מה פשר ההפרשות החומות כאשר הבטא שלי כרגע 225. לקח לנו המון זמן (שנתיים) להגיע לרגע הזה. התייעצתי עם אחות והיא אומרת שאי אפשר לדעת מה זה אומר. האם ההריון הכ"כ צעיר הזה חסר סיכוי? בבקשה ענו לי, אני אובדת עצות
שלום קרן ! בהרבה הריונות יש הפרשות חומות או אפילו דימום קל בתחילת ההריון. ברוב המקרים זה לא סימן להריון שנכשל - זה יכול להיות דימום השתרשות של ההריון ברחם, ויכול גם להעיד על רמות נמוכות במקצת של ההורמונים. מכיוון שהבטא שלך יחסית נמוכה, וכנראה מעידה על הריון צעיר מאד - כדאי לפנות למעקב רופא מטפל : לבדוק שהבטא מכפילה את הערך כעבור יומיים שלושה, לוודא את רמות ההורמונים ולעקוב באולטראסאונד (מאוחר יותר, לא מיד) אם שק ההריון משתרש כראוי בתוך הרחם. מחכה לעידכון... בהצלחה !!!