האם אני בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקת דם שערכתי הבטא היתה 11.6 האם אני בהריון?
כאשר הבטא מקבלת ערך אזי יש הריון. מזל טוב!
שלום מיכל ! יש שני סולמות לערכי בטא, תבדקי מה רשום ליד הבדיקה שלך. יש בדיקות בהן ערך מעל 10 מעיד על הריון, ויש כאלה שערך מעל 25 מעיד על הריון. בכל מקרה, הערך מאד מאד נמוך - אם זה הריון תקין, כנראה נבדקת בשלב מאד מוקדם. (אולי את אחרי טיפולים, והזריקות משפיעות על תוצאת הבדיקה). אני מציעה לפנות לרופא ולחזור על הבדיקה בעוד מספר ימים - הבטא אמורה להכפיל את הערכים בכל יומיים-שלושה. בהצלחה !