אפילציה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל בוקר טוב! האם יש סכנה, קלושה ככל שתהיה, בהורדת שערות באפילציה מאזור הבטן, הפנים והחזה בזמן הריון? אודה על תשובתך.
שלום, קראתי כמה תשובות של רופאים בנושא. חלקם אומרים שאין בעיה לעשות אפילציה בהריון., יש כמה רופאים שאמרו שאין להם מידע בנושא. אחד מהם המליץ להתייעץ עם המרכז הטרטןלוגי - 02-6243669 אהובה
שלום מאיה ! למיטב ידיעתי, אין בעייה, אבל אני לא רופאה. הנה שתי תשובות בנושא זה : http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-2309-14394-7131145,00.html http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-2309-14008-7131076,00.html הריון קל ובריא !
לאהובה וצליל- תודה!