STREPTOCOCCUS AGALACTIAE (groupe b
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נמצא תחת בדיקות הבקטריולוגיה. אני בהריון בשבוע 30 מה זה אומר לגבי העובר ולגבי? האם יש סיכון לנזק לעובר?מה קורה בזמן לידה? מה זה אומר לגבי הריונות נוספים?
שלום לילך ! אני לא רופאה, אבל ממה שידוע לי - אם אחרי שתקבלי טיפול, החיידק עדיין יופיע בבדיקה - התינוק יקבל אנטיביוטיקה מיד לאחר הלידה, כדי למנוע הדבקה. (אין סיכון לעובר כל עוד הוא ברחם, אבל בלידה הוא ייחשף לחיידק, אם החיידק עדיין יהיה שם), ואני לא מכירה שום אזהרה או קשר להריונות עתידיים. צליל.