חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר הפלה טבעית לפני כשנה, קיבלתי טבליות חומצה פולית 5 מ"ג. לפני כחודש שגיליתי שאני בהריון התחלתי לקחת את הכדורים. רק עכשיו נודע לי כי המינון המומלץ הוא 0.4 מ"ג בלבד! האם יכול להגרם מכך נזק? האם מוטב להפסיק ליטול חומצה פולית עקב כך?
שלום נועם ! קודם כל - אין שום נזק ! חומצה פולית היא ויטמין שהגוף יודע לשטוף את העודפים שלו, אם יש. אין סיכון של מינון יתר. לגבי הכמות היומית - אני יודעת על מינון של 5 מ"ג בהריון, שזו טבליה קטנה. יש דעה שמינון כזה מונע הפלות על רקע של קרישיות יתר - לכן לא רק שאין בעייה במינון הזה, יש סיכוי טוב שהוא גם ימנע בעיות בהריון. הריון קל ובריא, ובהצלחה !