אטופיק דרמטיטיס(אסמה של העור)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אני סובלת מאטופיק דרמטיטיס ואני כבר בחודש התשיעי להריון 1.רציתי לדעת מהם הסיכויים שלתינוק שלי יהיה את המחלה ,האם זה תורשתי? 2.יש לי כבר מתחילת ההריון בעיה בפטמות (פצעים ) הרופא עור נתן לי משחה לזה אך אני חושבת שלא אוכל להניק למרות שאני מאד רוצה .(בנוסף לכך שאני משתמשת במשחת יומבט -משחה לעור ) מהי תשובתכם ,י ש סיכוי שאוכל להניק?
שלום נתי ! יש לי רק הצעה לגבי השאלה השניה - כדאי שתפני כבר עכשיו ליועצת הנקה. יש סיכויים גדולים שתוכלי להניק - עם משחה אחרת, או עם עזרים שקיימים. לאלן שיין, מפורום הנקה, יש מרכז ייעוץ בצפון ת"א במחירים שווים לכל נפש, וגם בתל השומר יש מרפאה טובה. בהצלחה !