חלבון בשתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אשה בגיל 30, הנמצאת בתחילת השבוע ה-15 להריונה. בבדיקה השגרתית האחרונה שערכתי היום, התגלה חלבון בשתן ברמה +1. לחץ הדם הנמדד הוא 115/65. בדיקת תרבית - שלילית (אין חיידקים). אין לי בצקות או רמות סוכר גבוהות, ולא סבלתי בעבר מבעיות בלחץ הדם. ממה יכול לנבוע הדבר, וכיצד ניתן לטפל בזה? תודה, לימור.
שלום לימור ! אני לא רופאה, אבל מנסה לענות : חלבון בשתן מעיד על רעלת הריון רק בשילוב עם לחץ דם גבוה (ולפעמים גם בצקות וכאבי ראש). אם אין לך שום סימן אחר, וטוב שאין, יכול להיות פשוט שדגימת השתן לא היתה נקייה - כדאי לחזור עליה, בהקפדה על ניקוי קודם, ולפי התוצאה להתייעץ עם הרופא. בהצלחה !