הפלה בשבוע שישי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. עברתי הפלה טבעית בתחילת שבוע שביעי ועדיין יש לפי הפרשות ומעט דימום. הייתי במיון נשים וקבעו לי תור לגרידה בעוד 10 ימים. האם זה מסוכן לחכות זמן רב כל כך לגרידה? האם יכול בינתיים להתפתח זיהום?
שלום לימונית ! הרבה פעמים הפלה טבעית מסתיימת לבד, ורק אם מתפתח זיהום צריכים להתערב ולבצע גרידה. הסימנים לזיהום הם עליית החום וכאבים, ולפעמים גם ריח רע של ההפרשות. כל עוד אין סימנים כאלה, הרופאים בוודאי מעדיפים לתת לטבע לעשות את שלו, בתקווה לחסוך ממך את הצורך בגרידה (שהיא פעולה ניתוחית ויש בה סיכון מסויים). כנראה זימנו אותך לעוד 10 ימים, כדי לבדוק האם ההפלה הסתיימה והרחם נקי, או שיש שאריות ברחם ואז יש צורך בגרידה. טוב שאת במעקב רפואי, ואני מקווה שתעברי את הימים האלה בקלות. תרגישי טוב !