"נרדמות" הידיים, השריר בשוק הרגל נתפס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 34, כבר כמה שבועות שאני מתעוררת בלילות כיוון ש"נרדמות" לי הידיים. או שנתפס לי השריר בשוק. מדוע זה קורה האם זה קשור בהריון? האם תופעה זו תיעלם לאחר הלידה?
הי, אני בשבוע 36 וסובלת מאותן תופעות - בידיים זה כבר עבר את שלב ההרדמות והגיע לכאבים ממש. אלה אכן תופעות של הריון - האחות בקופ"ח אמרה לי היום שזה קשור לחוסר סידן מאחר והעובר לוקח לנו הרבה מאוד סידן לצורך בניית העצמות.. אז אולי אכילת יותר מאכלים עם סידן תעזור (ואולי פשוט ללדת..). אגב לגבי הרגליים - כשזה קורה, מומלץ פשוט לדרוך חזק על הרגל (כמו שהיא - יחפה על הרצפה) - זה עובר כמעט מיד.