חלבון עוברי - איך זה עובד?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איך בדיוק לקיחת דם מהאם יכולה להעיד על בעיות בעובר?
שלום יעל ! השילייה קושרת בין דם האם ודם העובר. חבל הטבור מעביר לעובר מזון וחמצן, וממנו לאם חומרי פסולת. למרות שהשילייה "מסננת" את הדם - יש תאים של העובר, או חלבונים מסוימים שהוא יוצר, שעוברים דרך השילייה ונמצאים במחזור הדם של האם. בבדיקת חלבון עוברי מנסים לאתר את החלבונים האלה, שנוצרו אצל העובר ונדדו דרך השילייה למחזור הדם האימהי, ודרכם להסיק מסקנות על העובר. עוד מידע - בקישור הזה : http://www.tevalife.co.il/article.asp?id=2078 בהצלחה !