האם חתול מסוכן לאישה הרה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אשתי נדבקה מהחתול שאספה מהרחוב. יש לה פטריות מגרדות על כל הגוף. אשתי בחודש שביעי. קיבלנו טיפול מרופא עור. האם ישנה סכנה כלשהי לעובר? תודה רבה
אני מציעה לגשת לרופא הנשים לקבלת בדיקות .
שלום אמיר ! לגבי הפטריות קיבלתם טיפול מרופא עור, שוודאי ראה את ההריון והתחשב בו בעת ההחלטה על התרופה. חשוב לזכור שהחתול מסוכן להריון מכיוון אחר לגמרי - טוקסופלזמוזיס, זה טפיל שעובר בצואת החתולים ועלול לגרום נזקים ואפילו הפלות. רצוי שהאשה לא תטפל בארגז החול של החתול, ואם כן - רק עם כפפות, וגם ליטוף חתולים לא מומלץ בהריון מסיבה זו. אולי כדאי לשקול מחדש את הכנסת החתול לבית בדיוק בתקופת ההריון, או להיערך בהתאם - שמישהו אחר יטפל בו עד ללידה. בהצלחה !