סכרת וthyroid peroxidase
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון בשבוע ה27, וגילו לי סכרת הריון הבדיקות דם האחרונות הראו גם שרמת ה-Thyroid Peroxidase Ab היא 287 שזה הרבה מעל הגבול העליון. מה זה אומר? מה זה אומר לגבי העובר? האם זה יכול לפגוע בו? אם לא בדקתי את זה בדיקות דם ישנות, איך אני יכולה לדעת מתי זה התחיל?
שלום דנה, כאן אין רופא זמין שיענה לך, וזו שאלה שחשוב לקבל עליה תשובה מקצועית מרופא. אני מציעה לך לפנות לד"ר איש שלום, בפורום בעיות הורמונליות ....כאן בדוקטורס. הבנתי שזה קשור לבלוטת התריס. http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/571 אפשר גם בפורומים הגינקולוגיים שבהם יש מענה של רופאים. אהובה