שאלה בקשר לבדיקות דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בשבוע החמישי. עשיתי בדיקות דם ראשונות של תחילת ההריון. בקשר לבדיקת הטוקספלסמה יצא: toxo igG= 40/8 positive toxo igM= negative רציתי לדעת מה זה בדיוק אומר... ומה צריך לעשות בקשר לזה?
שלום ליאת ! אני לא רופאה, אבל הבדיקה הראשונה שלך אומרת שנחשפת בעבר לטוקסופלזמה, והבדיקה השנייה אומרת שכרגע אין הדבקה או מחלה פעילה. לא צריך "לעשות עם זה" כלום, זו תשובה טובה - רק לבקש בביקור הבא אצל הרופא לשמוע ממנו הסבר מקצועי יותר לתוצאות. בהצלחה !