ויטמינים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בשבוע ה14 להריון. הרופא שלי אמר שאפשר כבר להפסיק עם חומצה פולית, שאני כרגע לא צריכה לקחת שום ויטמינים או שום דבר אחר ומשבוע 20-22 הוא ירשום לי ברזל. האם זה בסדר או בכל זאת רצוי כבר עכשיו לקחת ויטמינים כמו מטרנה או משהו כזה? תודה
שלום שירלי ! אני מכירה המלצה למטרנה או פרנטל לאורך כל ההריון (יש בזה גם חומצה פולית, שממשיכים לקחת גם אחרי הלידה), ותוספת ברזל - לפי הצורך, בלי קשר לגיל ההריון. א ב ל מכיוון שאני לא רופאה, כדאי שתפני את שאלתך גם לפורום בו עונים רופאים לקבל חוות דעת, כי אולי לרופא שלך יש שיקולים נוספים שלא מוכרים לי. בהצלחה !