הריון והנקה - זקוקה לעזרה !
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום איני בת 32 , אני מניקה ולא רוצה להפסיק להניק אני מאד מאד רוצה להיכנס להריון. אני יודעת שיש מקרים שנכנסים להריון בזמן הנקה , אך אני לא יכולה להסתמך על מקרים - אני זקוקה לפיתרון מדעי. א. האם עלי להפסיק להניק כדי להיכנס להריון ? ב. אם אמשיך להניק - איך אדע מתי אני מבייצת ללא קבלת מחזור אודה לכם על כל הצעה ואו מידע רפואי מוסמך תודה אילה
שלום אילה ! ראשית, כדאי להפנות את השאלה לאלן שיין, בפורום הנקה. שנית, עד שאין מחזור (ואין ביוץ) אי אפשר להרות. לא כתבת בת כמה התינוק/ת ובכמה הנקות מדובר, ביום ובלילה - בדרך כלל כאשר מפסיקים את הנקות הלילה, הביוץ חוזר, ואיתו גם האפשרות להריון נוסף. אכן, התעלומה הגדולה היא מתי מתרחש הביוץ הראשון, אחרי כן הכל פשוט יותר למעקב. תוכלי לנסות להיעזר בשיטות מעקב טבעיות (אתמול צורף כאן פעמיים לינק למאמר מתורגם בנושא זה) כדי לבדוק אם בכלל הביוץ הראשון מתקרב. בהצלחה, בהנקה ובנסיונות !