חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי תשובות מבדיקת החלבון העוברי , כל שלושת המדדים היו בטווח הנורמה , רק הגונדוטרופין השילייתי היה בטווח הגבוה של הנורמה ( 2.38 ) , על מה זה יכול להעיד ? עשיתי בדיקת מי שפיר , אבל אני לחוצה מאוד ורוצה לדעת אם זה עלול להעיד על משהו לקוי ? (חלבון עוברי -1.24 , אסטריול 0.71 ). השקיפות עורפית היתה טובה, 1 מילימטר עובי וסיכון אחרי שיקלול עם בדיקת דם 1:9999.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ! כל עוד הערכים הם בטווח הנורמה (ולא משנה איפה בדיוק בתוך הטווח) והשיקלול נותן תוצאות מצוייינות כמו שלך - לא נראה לי שיש לך סיבה לדאגה. בהצלחה !