הריון או לא?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שבוע עשיתי בדיקת הריון והראה שני פסים אבל הפס הראשון היה מאוד חלש אז הבוקר עשיתי שוב ולא הראה שני פסים מה זה יכול להיות
היי, קודם כל אם עדיין לא קיבלת מחזור ,הייתי ממליצה לך לעשות בדיקת דם להריון,למען השקט הנפשי ,כיוון שזה הכי מדויק (צריך הפנייה מרופא). מעבר לכך,אם חלילה את לא בהריון ואותה בדיקה ראשונה אכן העידה על הריון ובוצעה כמו שצריך (ואת לא לוקחת איזשהם הורמונים שיכולים לשבש את התשובה) כנראה שמדובר בהריון כימי שזה הריון שיש בו רמה מסויימת של הורמון הריון ,המכונה בטא או HCG אבל לא מוביל בסופו להריון ולא נצפה בעקבותיו שק הריון באולטראסאונד ,בד"כ מגיע מחזור וניתן לנסות שוב מחדש. זו תופעה שנשים רבות חוות אותה ואינן מודעות כי פשוט לא בדקו וסתם חושבות שיש איחור -אם זה זה ,אז לא לדאוג ולנסות שוב. אני מקווה שבכל זאת ,מדובר בהריון ורק הבדיקה לא היתה תקינה. בהצלחה !