בדיקת דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 24 ועשיתי בדיקת דם יצא ש - NEUT = 74.7 זה כצת הרבה מישהו יודע מה זה אומר ?
שלום אילנית ! אני מעתיקה עבורך : נאוטרופילים Neutrophils Neutro גבולות הנורמה: 70%-40% (מספר נאוטרופילים מתוך 100 לויקוציטים). מה זה: תאים הנוצרים במח העצם, אורך החיים שלהם נע בין שבוע לעשרה ימים והם נלחמים בחיידקים על ידי בליעתם בתהליך שנקרא פגוציטוזיס. חריגה: במצב של דלקת עולה הכמות שלהם בדם. באופן נורמלי הם מהווים 45% מכלל הלויקוציטים. זה מתוך מפענח הבדיקות של YNET - ניתן להגיע אליו ע"י הקשה על צילום המקלדת, משמאל. הריון קל ובריא !