ברזל בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 5.5 בדי'ת המוגלובין 11.5 ועדיין לא חזרתי לרופא המטפל בינתיים התחלתי לקחת כדור ביום של ברזל טבעי(עדין). בנוסף יש לי מעין לחץ על הנרתיק האם זוהי תחושה טבעית לשלב זה של ההריון?
אני בשבוע 24 והברזל שלי עדיין כזה אני לוקחת כדורים אבל הברזל נשאר נמוך הרופא שלי לא ממש מתרגש מזה, זה כניראה בסדר אבל כדאי שתשאלי את הרופא שלך
גם אני ממש בתחילת ההריון וסובלת מחוסר ברזל ומקבלת פרנטל. אך זה גורם לי לעצירות קשה. מה מומלץ?