הפרשות ותחושות בטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע החמישי להריון, בתאריך הוסת חשתי כאבי מחזור קלים והופיעה הפרשה חומה(בכמות קטנה) , בנוסף מדי פעם אני חשה מחושים קלים באזור הבטן התחתונה וההפרשה מהנרתיק צהבהבה וסמיכה ללא ריח (לפני ההריון בד"כ הופיעה הפרשה שקופה ודלילה יותר). אציין כי תופעות אלו לא הופיעו בהריון הקודם (לפני 5 שנים). הרופאה המטפלת לא התרגשה וציינה כי הכאבים יכולים להיות כתוצאה מהתרחבות הרחם. יש סיבה לדאגה?
שלום לימור ! מזל טוב להריון הצעיר ! אני מקבלת את דעתה של הרופאה - הכתמים מעידים בד"כ על השתרשות ההריון ברחם, וכאבים מופיעים כמעט תמיד כשהרחם נמתח ומתרחב. בהריון יש עלייה בכמות ההפרשות (בגלל השינויים ההורמונליים), וכל עוד אין צריבה, גרד או ריח לא נעים - זה תקין. לא צריך להשוות את ההריון הקודם לזה שעכשיו - כל הריון הוא שונה, והגוף שלך גם התבגר והשתנה, ואולי זו הסיבה להבדלים בין ההריונות. הריון קל ובריא !