חיידק סטרפטוקוק B
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל, שלום - אני בשבוע ה-37.5 להריון - בבדיקת שתן התגלה חיידק אצלי הסטרפטוקוק B. הבנתי שמעבר של התינוק בתעלת הלידה במצב זה היא מסוכנת לעובר וניתן לפתור את זה ע"י מתן אנטיביוטיקה ליולדת בעת הלידה. האם להערכתך קביעת ניתוח קיסרי מהווה פתרון נכון יותר לבעיה? במיוחד לאור העובדה שקיים סיכוי לא רע שהלידה תתפתח לניתוח קיסרי בכל מקרה, לאור הניסיון בהריון הקודם (העובר לא ירד מתחת ל- 0).
שלום עדה ! אני לא רופאה, וזה מקרה קלאסי להחלטה של רופא, במיוחד אם יש ניסיון גרוע בלידה קודמת. אם האנטיביוטיקה מונעת את הסיכון לתינוק, נראה לי שכדאי לשקול את נושא הניתוח בלי קשר לחיידק. מה שתחליטו - שיהיה בהצלחה !