דחוף!!!!!!! שבוע 37+2 - בטן גבוהה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם העובדה שאני נמצאת בשבוע 37+2 והבטן עוד גבוהה מצביעה על העובדה שהלידה עוד רחוקה!!!!!! האם הבטן חייבת לרדת לפני הלידה או שלא????????אני כבר ממש מחכה ללדת!!!!!!!!!
שלום קרן ! אם זו לידה ראשונה, בדרך כלל הבטן "יורדת" לקראת יום הלידה. בלידה חוזרת זה יכול לקרות אפילו רק עם תחילת הצירים. החודש התשיעי הוא באמת החודש הכי ארוך בחיים, אבל גם הוא ייגמר. תרצי או לא - תוך חודש מקסימום גם את תלדי... המשך הריון קל, ולידה (בקרוב ?) מוצלחת !