נדודי שינה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סובלת מנדודי שינה קשים מזה כשנתיים, מאז לידת בתי הבכורה. כעת אני בתחילת הריון ומתמוטטת מרוב חוסר שינה. הבעיה היא שאני לא מעיזה לקחת אף תרופה לשינה, כי אני מפחדת להזיק לעובר, מה עליי לעשות? האם יש תרופות מעודדות שינה המותרות בהריון?
שלום רות, אני לא רופאה. רק מידע אישי: יש נשים ששתיית כוס חלב חם לפני השינה, מסייעת להם לשינה טובה. יש כאלה שטיול קצר, נינוח ורגוע, בערב לפני השינה מסייע גם הוא. , כמובן בתנאי שאין מניעה וההריון תקין . תנסי אולי להיעזר בפורום הפרעות שינה ועייפות - http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2468-14371,00.html את בהחלט צודקת, שרצוי להימנע כמה שאפשר משימוש בתרופות בהריון. כדאי שתתייעצי בגינקולוג או ברופא משפחה לגבי תרופה מותרת בהריון, אם בכלל קיימת. את יכולה גם להתקשר לאחד המרכזים הטרטולוגיים, שרשימה שלהם תמצאי אם תלחצי על תמונת המקלדת מצד שמאל של העמוד. אני מציעה לך להשגיח ולא לקנות תרופות טבעיות או מוצרים אחרים שנמכרים ללא מירשם רופא., אלא רק לאחר התייעצות עם רופא וקבלת האישור שלו. זאת מכיון שמוצרים "טבעייים" לא תמיד תמימים מבחינת ההשפעה שלהם. הריון בריא, אהובה