סכרת הריונית?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני עשיתי בדיקה העמסת סוכר בשבוע 6 מאחר ואני סובלת משחלות פולצסטיות ואינסולין גבוה האם הבדיקה בסדר? GLUCOSE 88.00 MG/DL ( 65.00- 110.00) (....*....) GLUCOSE1HR 50G 147.00 MG/DL HCG QUANT.(S) 22175.00 MIU/ML FREE T4 14.30 PMOL/L ( 9.00- 19.00) (....*....) TSH 4.33 MIU/ML ( 0.30- 5.00) (.......*.) האם הערך גבוהה של העמסת סוכר , ומה היא הגבול שצריך להיות? ואם הבדיקה טובה/או לא זה אומר שגם בעוד כחודש וחצי שעשה שוב היא תהיה טובה או שככל שהעובר גדל הסיכוי לסכרת הריונית גבוהה יותר
שלום לך ! אני לא רופאה, אבל אנסה לפענח את הבדיקה : יש שני ערכים בבדיקה שלך - הערך בצום - 88 - תקין. הערך לאחר שעה - 147, קצת גבוה. תוצאה תקינה היא עד 140. (שתי הבדיקות האחרות לא קשורות לסוכר - בדיקת בטא כמותית שמאשרת שאת בהריון, ובדיקת הורמון בלוטת התריס עם ערך תקין). כדי לדעת אם מדובר בסכרת הריון, יבקשו ממך העמסת סוכר של 100 ג' לאורך 3 שעות - זו בדיקה מדוייקת יותר. אם תרצי מידע נוסף - יש בפורומים של תפוז פורום מיוחד לסכרת הריון, כדאי לך לבדוק שם. הריון קל ובריא !