הפרשות מוזרות..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 31 להריון. כבר כמה ימים שיש לי הפרשות ריריות בצבע חום-ורוד. בנוסף לזה יש לי כאב בטן מאוד קל והתקשות של הבטן. (זה לא סדיר... זה בא פעם בכמה שעות ונמשך כמה שניות) יש לציין, שאני מרגישה טוב תנועות עובר. מה יכולה להיות הסיבה להפרשות?
שלום לך ! אני לא רוצה להלחיץ, אבל בכל זאת הייתי מציעה בדיקת רופא. שילוב של התכווצויות והפרשות כמו שתיארת עלול להראות על פעילות רחמית, וכדאי שרופא יעריך את המצב, ואם צריך - יפנה לטיפול. בהצלחה !