נשירת שיער לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שמי עינב בוגנים ואני 3חודשים לאחר לידה יש לי נשירה איומה עד כדי כך שזה ממש הפך למטרד עבורי אני אנמית 10המוגלובין אני שותה נרזל אקטיפרין באופן קבוע האם יש כדורים טבעיים או לכל הגרוע כימים לטיפול מיידי אבקש תשובה מידית אם אפשר אודה לכם מאוד בתודה עינב בוגנים
שלום עינב, אני לא רופאה. מצאתי תשובה של גינקולוגית מבית חולים וולפסון לשאלה דומה - http://www.starmed.co.il/forum/msg/103262 בנוסף מצאתי הסבר נוסף באתר אחר, שם מסביר הרופא שנשירת שיער לאחר לידה יכולה לקרות כתוצאה מאי-איזון הורמונלי, והשינוי הזה הוא זמני בלבד. כדאי שתשאלי גם את הרופא המטפל שלך. אהובה
שלום עינב ! אני רוצה להוסיף על התשובה שהביאה עבורך אהובה - לפעמים הנשירה נמשכת אפילו חצי שנה לאחר הלידה - וזה בסדר. מדובר בשיער שלא נשר בכלל בהריון, ועכשיו נושר בבת אחת. צליל.